אפיון אפליקציה GVIYA

הפרוייקט

אפליקציה שמטרתה להפשיט את נושא גבית התשלום מפרילנסרים.

לעשות את הפעולה כריטואל אוטומטי, שנכנס לשגרה בתחילת/סיום פרוייקט, און בהצבת אבני דרך מראש.

בלחיצת כפתור נשלח מייל/SMS עם בקשה לתשלום ולינק לאפשרויות תשלום רבות.

איך זה יעבוד?

המערכת תשלח תזכורות כל עוד התשלום לא בוצע.
החוסר נעימות תהיה לתוכנה 😉 היא אסרטיבית ועושה את תפקידה.

המערכת מתממשקת עם כל אפשרויות התשלום ומאפשר מגוון רחב של דרכים מסונכרנות להעברת התשלום:

  • העברה
  • ביט (צ'ק)
  • כרטיס אשראי דרך משולם וכד'
  • פייפל

בצורה זמינה ודיגיטלית מאד, תוך ויתור על כל התהליכים המעצבנים.

PERSONAS

פרסונה #1

מיכל חדד

מיכל בת 34, בעלת אולפן להקלטות סאונד.

יש לה לקוחות מגוונים:
מפיקי תוכנית וג'ינגלים, הקלטות פרסומות רדיו, הפקות מוזיקאליות מיוחדות.

האולפן של מיכל עושה חיל, יש עבודה סביב השעון, יש לו שם טוב והוא מבוקש מאד,

רק דבר אחד משמעותי מעיב על ההצלחה שלו: למיכל קשה לגבות את החובות מהלקוחות שלה.

יש לה מערכת אקסל במחשב עם הצעת מחיר לכל לקוח, כמה חייב וכמה שילם.

בפועל הלקוחות מסובבים אותה בתרוצי סרק שמשאירים את ההוצ' החודשיות שלה לטובת צמצום או הלוואות.

לרב היא לא עובדת עם נוכלים, אבל לא כולם מתרגשים בפניה אליהם לתשלום. צריך לנדנד להם וקשה לה באופיה.

פרסונה #2

אבי סלע

אבי בן 27,  מעצב גרפי, פרילנסר שעובד עם חברות מזון בעיצוב אריזות.

אבי עובד הרבה שעות ביום עם הרבה לקוחות, מתקתק עבודה בקצב מסחרר, לרב עובד תחת לחץ, ולא נשאר לו זמן לטיפול בעניינים בירוקרטיים.

אבי שם לב שטיפול בגביה ובהנפקת חשבוניות לוקח לו זמן רב. להתקשר ללקוחות, לתזכר, לשלוח שוב ושוב מיילים, לעקוב.

אבי ישמח שיהיה לידו רובוט שיטפל בדברים האלו במקומו וייתן לו את האפשרות רק לעצב.

 

פרסונה #3

חני ברגשטיין

קונדיטורית ושוקולייטרית. עצמאית

חני החליטה להשתמש באפליקצית GVIYA כדי לקצר תהליכים.

הלקוחות של מקבלים בעת ההזמנה דרישה לתשלום מקדמה 50% מסך העיסקה, ולרוב תוך כמה דקות מסיום השיחה המקדמה משולמת.

היא פותחת כרטיס לקוח ומגדירה סכום מקדמה ותאריך ארוע. ובאוטומציה מגדירה תזכורת לתשלום ליום למחרת הארוע.

למחרת הארוע שלהם הם שוב מקבלים הודעה בתקשורת האהובה עליהם (לפי בחירתם בזמן הרישום) להשלים את החוב כמוסכם.

מאז שחני משתמשת ביישומון הזה החיים שלה הפכו לקלים הרבה יותר, ובעיקר לרגועים.

studycase

מיכל קיבלה את GVIYA APP ומאז אורו עיניה,

היא פותחת פרוייקט לקוח עם אישור החוזה ומציבה מראש יעדי וזמני תשלום.
יונית גלבך באה אליה להקלטה של פלייבק אישי. 
המחיר היה ברור. חתמו חוזה במייל ומיד פתחה את האפליקציה והגדירה את יונית גלבך. 
החזרות וההקלטות היו אמורות להתקיים 3 ימים. 
בסיומם הכל מוגדר במערכת. יונית סיימה ובעודה באולפן קיבלה מייל מאפליקצית גביה.
באמת לא היתה לה בעיה והיא ביצעה תשלום מיידי בהעברה בביט.

אילולי האפליקציה כנראה התשלום הזה היה נסחב לסוף החודש, ואולי לחודש הבא.

studycase

בהזנת נתונים אבי תותח. אין לו בעיה עם זה.

לקוח מתחיל. אבי פותח פרוייקט חדש. מעדכן נתונים.

מסתיים פרוייקט… פינג. לחיצה על כפתור ובקשת התשלום נשלחת.

אבי פותח פרוייקט עם לקוח כבד שהעבודה איתו שוטף 60. בפתיחת פרוייקט הוא מגדיר תאריך גביה. 
ביום המיוחל נשלח המייל. ובית העסק מטפל בזה מיד. 
אין דחיינות יותר עד שנטפל בגביה….

studycase

אתגר הUX

המטרה העיקרית היא ליצור זרימה טובה ותחושה של אוטומטיות.

הצורך הרגשי של המשתמשים הוא להקל על תחושת המועקה והכבדות שמלווה את פעילות ביצוע התשלום. MAKE IT SIMPLE.

דרכי ההתמודדות מצד המשתמש – הפרילנסר,  הן כמה שפחות אינטרקציה עם הלקוח. עידכון פרטים בתחילת פרוייקט ושליחה לגביה בלחיצת כפתור.

עניין טכני וקצר.

בנוסף לזאת, הצבעוניות, השפה והתחושה שמקבל היוזר היא של משהו מכובד, טכני ועם כל זה ידידותי. יושם באמצעות דמותג חביב, אבל משדר כסף, וכן שתילת משפטי הומור פה ושם בתהליך הזרימה.

העקרונות הפועלים פה הם בעיקר הסמכות, העקביות, וההדדיות.

מיתוג חווית המשתמש

אפליקצית גביה מספקת שקט נפשי לעובד הפרילנסר, כי היא מפשיטה לו את תהליך הגביה מלקוחותיו ונותנת לו להרגיש ביטחון כלכלי בסוף החודש.

 

TNX