סיפור המותג:

את במקום טוב!

אסטרטגיית המותג:

נשים רבות (וגברים) ברחבי העולם, מרגישות לא טוב במקום שלהן, הן מתמודדות עם קונפליקטים בנושאי תפקידים ומעמד, העולם המבולבל נותן גם הוא את אותותיו ופוגע בדימוי העצמי וביכולת ההורית והבין זוגית או בהרגשת ביטחון הילד.

בעיה זו נוגעת לרוב מוחלט של הנשים, מציפה את הקושי בהתמודדות עם מקומן בבית, חוסר יציבות תדמיתית, ערעור הסמכות ההורית וחוסר אונים.

כאן אנחנו מגיעים. לתת את הכח והכלים. להחזיר את אמא למקום שלה, שהוא הכי טוב! להחזיר לה את הביטחון והשלווה שאמורה ללוות אשה באופן טבעי, להחזיר את הבית לאיזון נכון ובריא ע"פ מסורת ישראל, שכל אחד בו מרגיש טוב.

בחירת קונספט: #תבחרי-בטוב.

בין כל מיני ויזואלים שמסמלים תחושה וערך, כשברור מביניהם מה הטוב.
כותרת: במה את בוחרת?
המשפט הסוגר יהיה: תבחרי בטוב.

מה שילווה אותנו כל הזמן זה 'את במקום טוב'.

הערך הברור והמרכזי עליו הכל יושב זה המעמדות במשפחה ובחברה. שלכל אחד יש את המקום הטבעי הכי טוב עבורו.

פיתוח הנושא יבוא לידי ביטוי בהרבה מאד ערוצים בפיתוח בעתיד המותג. בכל מקום הוא מדבר על המקום הטוב של האשה (בעיקר)

תבחרי בטוב עבור הילד
תבחרי בטוב עבור עצמך
תבחרי בטוב עבור משפחתך